Deceuninck, onze partner en leverancier van hoogwaardige kunststof en aluminium profielen voor aluminium kozijnen ramen en voordeuren, heeft onlangs een vernieuwde merkidentiteit gelanceerd.
De nieuwe focus in deze merkidentiteit is samen te vatten in de volgende kernwaarden:
Deze kernwaarden sluiten geheel aan op de eigenschappen die wij waarderen in onze partners, leveranciers en klanten. Daarnaast versterkt deze update het goede gevoel waarmee wij al jarenlang, op constructieve wijze, samenwerken met deze wereldwijd gerenommeerde leverancier van profielen.
Ook de slogan van Deceuninck is in aansluiting op de merkidentiteit vernieuwd. De nieuwe slogan: Framing the future together, zien wij als aanzet naar een verlenging van onze prettige samenwerking.
Geïnspireerd door de constante vernieuwing en focus van onze leveranciers streven wij ernaar de kwaliteit van ons productaanbod constant op hoog niveau te houden. Op deze manier blijven wij werken aan een vernieuwend productaanbod dat precies aansluit op de wensen van onze afnemers, klanten en stakeholders.
Wilt u meer weten over Deceuninck, of de manier waarop wij onze leveranciers selecteren? Neem dan contact met ons op. Wij vertellen u er graag meer over.